Fontos információk:

 Sajtóközlemény a TIOP 1.2.5-09/1-2009-0005 kódszámú kistérségi pályázat megvalósításáról

adat/htmlfiles/Sajtokozlemeny_TIOP125.pdf

 Adó 1 %-ának felajánlása

 

Állás

Sarkadkeresztúri Közös Önkormányzati Hivatal

a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Sarkadkeresztúri Közös Önkormányzati Hivatal

Pénzügyi Ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Békés megye, 5731 Sarkadkeresztúr, Vörösmarty út 7.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat és intézményeinek költségvetési gazdálkodásával összefüggő feladatok ellátása, ellenőrzése ( beérkező számlák fogadása, ellenőrzése, érvényesítése, utalása, pénzügyi rendszerben kontírozása, kiegyenlítése, főkönyvi könyvelése). Költségvetés tervezése, időközi költségvetési jelentések, pénzforgalmi jelentések mérleg beszámolók készítése. Közreműködés az önkormányzat költségvetési rendeleteinek, költségvetési beszámolóinak előkészítésében.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  •  Magyar állampolgárság,
  •  Cselekvőképesség,
  •  Büntetlen előélet,
  •  Középiskola/gimnázium, Mérlegképes könyvelő képesítés államháztartási szakon,
  •  Önkormányzati pénzügyi területen szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  •  Felhasználói szintű Számviteli/pénzügyi szoftverismeret,
  •  6 hónap próbaidő vállalása
  • A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  •  Felsőfokú képesítés, pénzügyi területen,
  •  Önkormányzati pénzügyi területen szerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
  •  Gyakorlott szintű Számviteli/pénzügyi szoftverismeret,
  •  ECDL
  • A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  •  Fényképes szakmai önéletrajz a vonatkozó Korm. rendelet szerint
  •  Iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata
  •  3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, illetve annak megkérésének igazolása
  •  Nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatot az eljárásban résztvevők megismerhetik

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2016. március 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016. február 26.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szokai Dániel jegyző nyújt, a 06-66/572-720 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:

  •  Postai úton, a pályázatnak a Sarkadkeresztúri Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (5731 Sarkadkeresztúr, Vörösmarty út 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 229/2016. , valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi Ügyintéző.

vagy

  •  Elektronikus úton Szokai Dániel jegyző részére a jegyzo@sarkadkeresztur.hu E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. február 29.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  •  önkormányzat honlapja www.sarkadkeresztur.hu - 2016. február 12.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.sarkadkeresztur.hu honlapon szerezhet.


A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja:
A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

 

Ma 2017.02.26.
 napja van.

Látogatóink száma:

2010.09.01. óta:

365 183

Jelenleg on-line: 29

Eseménynaptár:

H

K

S

C

P

S

V

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

Keresés a honlapon:

Közadatkereső:

Helyi vállalkozók:

 

© 2010 Sarkadkeresztúr község Önkormányzata